Give me strength

En utav bilderna från fotosessionen med Högabo photography i lördags. Tillsammans med spindlen hamnade jag i italienska photovogue igår. "Fängsla mig i din sprödhet". 

 
 Jag känner mig mer som någon som fastnat i ett väv än någon som fängslar just nu. Jag har känt mig så trött och nedstämd det senaste, vintertröttheten är löjlig alltså. Somliga dagar är värre än andra och idag är en sådan dag. Jag har uppgifter att skriva för skolan, men blir mestadels sängliggande. Jag fick nyss hjärtklappning av att sätta upp mitt hår i en tofs... Var är all min styrka? Jag hoppas att jag orkar gå på baletten ikväll, det gör mig så ledsen att alldeles för ofta få ställa in allt jag tycker om för att orken inte räcker till. 
 
En månad kvar...
#1 - - Klara:

Tack för att du var inne och tittade på min blogg!