Gott & blandat

Så var december här. Det är jättemysigt att julen börjar närma sig, men dagarna är så korta, kalla och mörka nu att jag håller mig inomhus så mycket jag bara får. Tiden går för det mesta åt till att försöka hålla mig varm, laga mat och gosa med min pojkvän. 
 
Idag var jag och kollade på en lägenhet i Kortedala. Eftersom jag bor i en studentlägenhet nu och inte studerar längre så måste jag flytta. Jag har köat på boplats.se ganska länge, så det kommer nog inte att bli några problem att få kontrakt snart. Sedan handlade jag mat (oerhört spännande, va?) Det blev en väldigt enkel och snabb, men god lunch idag. Grönkål, avokado, groddar, körsbärstomater och stekta champinjoner med örtsalt och svartpeppar på. 
 
 
 
 
Såhär ser mitt liv ut just nu, bilder från Instagram.... sushi och sänghäng.
 
Jag är förövrigt mycket mer aktiv på Insta (heter whokilledemma) in case you just can't get enough of me. 
 
 
Havregrynsgröt med frukt och bär, helt okej frukost. Nej, ärligt talat gillar jag inte havregrynsgröt särskilt mycket, men med massor av söta livsmedel och kokoschips funkar det.
 
Emrielle
#1 - - MATILDA:

Mumsigt :)

Svar: Indeed! ^^
Emrielle