Vardag Bönor, Simon and Garfunkel

Morgonstund har guld i mund

Idag var det också lite svårt att komma upp ur sängen. Jag bestämde mig därför för att direkt koka en kopp kaffe, tända mina godaste doftljus, coconut & vanilla, och lyssna på lite Simon & Garfunkel. Så nu sitter jag här, redo för morgon! Simon & Garfunkel har blivit morgonmusik för mig, antagligen för min Engelska C lärare på gymnasiet alltid spelade en skiva med dem när man kom in i klassrummet på morgonen. Jag tyckte det var så mysigt!
 
Idag har jag en föreläsning och sedan är det helg. - Typ, måste plugga en del. Men ska göra det hemma hos den kära. Innan dess ska jag hinna med ett litet yogapass också, och göra lite sojabönssallad-matlådor.
Vilket långt ord.
 
 
Jag önskar alla en trevlig dag! 
Puss
 
 
Jag och kissen <3
 
 
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

åh, så söt misse

Svar: Ja visst är hon cute!
Emma-Josefin