Sunday blues

Egentligen har inte jag så mycket emot söndagar, antagligen för att jag inte har så mycket emot måndagar. Just idag önskar jag dock att det inte måste bli måndag imorgon... veckorna framöver ser inte ut att innehålla så mycket annat än studier i form av tentor, seminarier och ändlöst många andra uppgifter. Geez, vad jag tappar livsglöden i det här. Och så är förstås det mörka, disiga, gråa vädret tillbaka. Det är tur att jag lyckades njuta och vara glad igår åtminstone. 
 
Jag tycker egentligen om att studera. Jag gillar att skriva uppsatser och så, men när det blir för mycket lägger min kropp av och vill bara gå och lägga sig. Jag behöver locka mig själv med någonting. (Behaviourism is the shit, hehe) En box vinglögg kanske? En resa till ett varmt land som jag inte alls har råd med? 
 
Usch, nu får jag skärpa till mig. Jag sätter igång lite "Warrior-spirit-songs" och BA kör. Det lönar sig ju.
 
Puss, från mitt serious-business-face.
 
Ejie
#1 - - Ida:

Jag är också sådan, flitig i skolan och tycker om att skriva uppsatser, men precis som dig, så vill jag bara sova och försvinna från verkligheten när det blir alldeles för mycket! :/
Men kämpa på bara. :)

Svar: Ja, det blir ju så! Tack, det ska jag göra, och detsamma :)
Emma-Josefin

#2 - - Frida:

Åh, usch är också på väg in i en sån hemsk period nu...

Svar: Lätt hänt såhär års tyvärr :/
Emma-Josefin

#3 - - MATILDA:

så fin bild! :)

Svar: Tack! :)
Emma-Josefin