Elephant gun

Jag älskar allt med den här videon så oerhört mycket. Låten, som för det första är så bra och härlig i öronen. Det känns som att de krypit in i mitt huvud och samlat ihop alla saker som berör och stimulerar mig, för att sedan ge mig en video som demonstrerar det. (Urgh, låter som en 14-åring "denna låten handlar om meeeej")
 
Det är exakt såhär jag för det allra mesta vill att livet ska höras, ses och kännas. Dans, uttryck, passion, sensualitet, närhet, människor, glitter, kläder, konst, instrument, i en enda röra. Precis så som livet är, rörigt och oberäkneligt. Det finns struktur, men bara stundvis. Koreografier där dansarna är synkroniserade, de följer takten och varandra, men försvinner sedan in i sig själva och gör det som faller dem in. (Det är väl koreograferat det med, men på ett sådant sätt att det ser ut som att de underkastar sig sina impulser)
 
 
 
 
 (Bild från Google)
 
Emrielle