Välkommen oktober och urinvägsinfektion...

Jag fick gå hem tidigt från jobbet idag då jag inte mådde särskilt bra. Har haft urinvägsinfektion ett tag nu och inatt började jag få ont i ländryggen och i magen, men jag tänkte att det skulle gå över och att jag iallafall skulle kunna jobba... men jag började gråta mitt på gården på förskolan för att jag hade så ont, så jag ska ta en tur till läkaren strax. Jag svängde förbi affären på vägen hem och köpte tranbärsjuice också. Jag vet inte om det verkligen fungerar, men rikligt med dryck överlag ska tydligen vara bra iallafall.
 
Ingen bekväm början på oktober alltså, men det är iallafall himla fint väder. Soligt och ganska varmt till och med. Nåväl, lev väl. 
 
 
Bild från förra årets oktober
 
 
 
Emma
#1 - - Jenny:

Osötad lingondricka är bättre! Prova det

Svar: Tack för tipset! :) Ska testa det om det kommer tillbaka
Emrielle

#2 - - Jenny:

Osötad lingondricka är bättre! Prova det