Modell för Lotta Jewellery

I vintras fotades vi av Högabo Photography för Lotta Jewellery Designs och idag dök bilderna på kollektionen upp på hemsidan. Smyckena är verkligen urläckra, väldigt sagolika... precis som Högabo Photography's bilder. 
 
På bilderna nedan är det jag (var fortfarande rödhårig när den togs...) och Andrea Palmqvist Gillman. 
 
 
Jag hade inte känt igen mina händer om det inte var för det lilla ärret jag har på sidan av den vänstra handen..
 
Emrielle
#1 - - Anonym:

men åååh va vackert!

#2 - - Rebecca Wahl:

oj, glömde skriva i mitt namn! det var jag som kommenterade!

Svar: Tack så mycket :)
Emrielle

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vackra smycken och coola bilder :)

Svar: Tack! :) Ja mycket vackra smycken!
Emrielle

#4 - - Amanda:

men gud vad vackra bilder, så himla fina! första var riktigt cool.

Svar: Tack, jag tycker också den är underbar ^^
Emrielle