Kosmetika elf, elfmakeup

E.L.F make-up

Mitt favoritmärke när det kommer till smink är e.l.f! (eyes, lips, face) De har väldigt bra produkter till väldigt låga priser. De är dessutom veganska och icke djurtestade. Så bra det kan bli, med andra ord. 
 
Jag tänkte skriva lite längre recensioner om de olika produkterna i flera inlägg senare, sortimentet här hemma är större än det jag tog med på bilden. 
 
 
 
 
 
På bilden nedanför har jag använt sminket från bilden ovan. "Acne-fighting foundation" är en väldigt bra, mycket täckande foundation. Man behöver nästan inte ens concealer på sina finnar el. liknande skavanker! Ögonbrynen har jag målat med eyebrow-kitet (en flytande och en torr färg) med färgtema "ash". Den är nästan lite väl grå, men det matchar väl den hårfärgen jag har i hårbottnen nu. Jag kladdade på lite glitter också, det är det som är i den beacha lilla tuben, "shimmering facial whip". En liten vinge på vardera öga med "cream eyeliner" har jag också, och så lite baked blush på kinderna.
 
Jag fick en ny mobil idag med (äntligen, min förra var trasig på alla sätt möjliga). Vad mycket ens livskvalité höjs när man har en bra selfie-kamera, va?
 
 
*Click!*
 
Som sagt, mer ingående recensioner kommer snart.
Produkterna finns iallafall att köpa på Lyko.se.
Merry wednesday,
 
Emrielle