Jag förstår inte

 
Släpp in mig, tala om för mig. 
 
Sträck på halsen, det är modigt att vara sårbar. För första gången börjar jag känna tvärtom. Varför ska min hals vara naken och redo att skäras upp? Det finns ingen skönhet eller njutning i det. Jag kan inte förstå varför jag har trott det. Jag klär mig numera i rustning och överlever. Det är trots allt det man ska göra på denna jord. 
 
"The more people you love, the weaker you are. You’ll do things for them that you know you shouldn’t do. You’ll act the fool to make them happy, to keep them safe. Love no one but your children" -Cersei Lannister
 
Tar råd från Cersei, where am I going? Älskar redan, ingenting att göra åt nu. Inte mina barn, för jag haaaar inge barn och kommer nog inte att ha någon gång. Men de andra vackra själarna.
 
Bild av Högabo Photography. 
 
 
Emrielle
#1 - - Johan:

Vad har du för problem med halsen? :(