Please leave, February

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone, ni får ursäkta mig för detta. Orsaken är helt enkelt att mitt huvud är i vinter-mode och jag har för tillfället lite svårt att ta mig ur det. Jag brukar prata om att jag skulle behöva gå i idé, och det gör jag verkligen! Nu har jag i stort sett bara sovit och vilat i några dagar och mitt huvud börjar kännas något klarare. Jag vill bara vänta ut vintern nu och kunna börja leva igen. Jag har en hemtenta att skriva i dagarna och jag ska försöka fokusera på att få klart den, men förutom det ska jag bara fortsätta att vila mitt huvud.
 
Glad alla hjärtans dag i efterhand förresten, jag hoppas att ni hade en mysig dag fylld med kärlek. Eller bara en vanlig, skön lördag. 
 
 
Emma
#1 - - Saga:

Du är så vacker :)

Svar: Tack :) hehe några månader senare ^^
Emrielle